Książka „Nowe media. Edukacja, finanse, zarządzanie” już gotowa. Zapraszamy do lektury!Książka „Nowe media. Edukacja, finanse, zarządzanie” już gotowa. Zapraszamy do lektury!Książka „Nowe media. Edukacja, finanse, zarządzanie” już gotowa. Zapraszamy do lektury!Książka „Nowe media. Edukacja, finanse, zarządzanie” już gotowa. Zapraszamy do lektury!
  • Strona główna
  • Aktualności
  • O nas
  • Zespół
Kontakt
✕
Warsztaty kompetencji medialnych w Miechowie
2023-09-27
(SPG-DEM) Zachęcamy do lektury Raportu: „Szkoła po godzinach. Jaka powinna być nowoczesna edukacja”
2023-09-30

Książka „Nowe media. Edukacja, finanse, zarządzanie” już gotowa. Zapraszamy do lektury!

2023-09-28

W czerwcu br (22 czerwca) na Auli Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie odbyła się konferencja naukowa „Nowe media. Edukacja, finanse i perspektywy”. W ślad za nią czwórka prelegentów przygotowała niezwykle, na co mamy nadzieję,  ciekawe i aktualne wydawnictwo pt. Nowe media. Edukacja, finanse i zarządzanie. Niniejszym oddajemy je do Państwa dyspozycji w formie elektronicznej. Jest ono już dostępne także w formie papierowej. Ze względu na ograniczony nakład wszystkie zainteresowane nim osoby prosimy o kontakt pod adresem: sekretariat@edukacjaimedia.pl.

Przygotowanie, opracowanie i wydanie wspomnianej książki jest częścią realizacji projektu „Szkoła po godzinach”, realizowanego przez naszą fundację o maja br. Jej autorzy to:

dr hab. Klaudia Cymanow-Sosin – medioznawca, prezes Stowarzyszenia Absolwentów i Przyjaciół Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UPJPII w Krakowie, wiceprzewodnicząca Rady Programowej Radia Kraków, laureatka nagrody KRRiT. Specjalizuje się w obszarze media relations i public relations. Kierownik projektu: Edukacja medialna. Zasady funkcjonowania w świecie nowych mediów. Współautorka programów telewizyjnych i radiowych, publikacji, książek oraz opracowań z dziedziny nauk społecznych, w ramach dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach.

dr Piotr Cymanow – specjalista z zakresu zarządzania, adiunkt w Katedrze Ekonomii i Gospodarki Żywnościowej na Wydziale Rolniczo-Ekonomicznym
Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, aktywny menadżer w spółkach kapitałowych. Absolwent studiów podyplomowych MBA
„Management of Co-operative Bank”. Specjalizuje się w obszarze: zarządzania, ekonomii, finansów i bankowości. Autor i współautor publikacji, książek
oraz opracowań z dziedziny nauk społecznych, w ramach dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości.

dr Łukasz Paluch – ekonomista, adiunkt w Katedrze Ekonomii i Gospodarki Żywnościowej na Wydziale Rolniczo-Ekonomicznym Uniwersytetu Rolniczego
im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Absolwent studiów podyplomowych MBA „Management of Co-operative Bank”. Specjalizuje się w obszarze ekonomii, finansów, bankowości i rozwoju regionalnego. Autor i współautor publikacji, książek, ekspertyz oraz opracowań z dziedziny nauk społecznych, w ramach dyscypliny ekonomia i finanse.

dr Krzysztof Tenerowicz – ekonomista, absolwent studiów podyplomowych z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w Krakowskiej Szkole Biznesu
Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Wykładał w Akademii Ignatianum w Krakowie, Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie oraz Krakowskiej Szkole Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Członek zarządu i rad nadzorczych kilku spółek kapitałowych. Specjalizuje się w finansach przedsiębiorstw, głównie sektora medialnego. Autor i współautor publikacji, książek oraz opracowań z dziedziny nauk społecznych, w ramach dyscypliny ekonomia i finanse.

Recenzentami naukowymi wydawnictwa są  dr hab. Małgorzata Duda oraz dr hab. Krzysztof Gajdka.

Partnerem projektu „Szkoła po godzinach” jest Fundacja Empiria i wiedza, organizatorem Fundacja Edukacji i Mediów. Wydawnictwo powstało we współpracy z Domem Edukacji Medialnej.

 

/red./

 

Książkę w wersji elektronicznej można pobrać tutaj: Książka- Nowe Media. Edukacja, finanse, zarządzanie

 

—–
Dom Edukacji Medialnej (DEM) to projekt, który został sfinansowany ze środków pochodzących z budżetu państwa (Ministerstwo Edukacji i Nauki) w ramach programu pn. „Rozwój potencjału infrastrukturalnego podmiotów wspierających system oświaty i wychowania”. W Domu Edukacji Medialnej odbywają się m.in. spotkania edukacyjne z udziałem młodych ludzi. W ramach funkcjonującego mini-studia nagraniowego są tworzone filmy o charakterze edukacyjnym oraz odbywają się spotkania i wywiady z gośćmi specjalnymi o tematyce edukacyjnej, patriotycznej, historycznej, medialnej i społecznej.

Pozostałe aktualności

2025-06-16

(DEM- CEiM) Cykl „Edukacja Domowa czyli co warto wiedzieć” #22: Fryderyk Joliot-Curie – naukowiec z misją pokoju


Read more
2025-06-10

Szkolnictwo zawodowe – inwestycja w lepsze jutro


Read more
2025-06-06

(DEM TV) „Porozmawiajmy o popkulturze” po raz czwarty. Tym razem o AI w tłumaczeniu filmów


Read more
2025-06-03

Nieistniejący, ale wpływowi – nowa fala wirtualnych influencerów AI to już codzienność


Read more
© Fundacja Edukacji i Mediów 2020
    Kontakt
      Zarządzaj zgodami plików cookie
      Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
      Funkcjonalne Zawsze aktywne
      Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
      Preferencje
      Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
      Statystyka
      Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
      Marketing
      Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
      Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
      Zobacz preferencje
      {title} {title} {title}