„Media nadają – młodzi pytają!”„Media nadają – młodzi pytają!”„Media nadają – młodzi pytają!”„Media nadają – młodzi pytają!”
  • Strona główna
  • Aktualności
  • O nas
  • Zespół
Kontakt
✕
Startujemy!
2020-09-23
Konsultacje Strategii RP dla Młodego Pokolenia
2021-03-04

„Media nadają – młodzi pytają!”

2021-02-26

„Media nadają – młodzi pytają!”. Inauguracyjne spotkanie za nami

Inauguracyjne spotkanie za nami. „Media nadają – młodzi pytają” to cykl debat w formie wideokonferencji z ekspertami, influencerami, społecznikami, naukowcami, nauczycielami i innymi interesującymi osobami, z którymi będziemy rozmawiać na temat tego jak wyglądają teraz i jak będą funkcjonowały w przyszłości media tradycyjne i cyfrowe.

Pierwsza debata w ramach projektu odbyła się w poniedziałek, 22 lutego br. Podczas jej trwania staraliśmy się odpowiedzieć na pytanie „Jaka przyszłość czeka media?”

Pomagała nam w tym dwójka gości specjalnych. Była z nami „najjjka” – influencerka, która prowadzi coraz bardziej angażujące i coraz bardziej popularne kanały na portalu YouTube, Instagram i TikTok oraz red. Karol Gac, dziennikarz i publicysta portalu „Do Rzeczy”, prowadzący rozmowy w „Siódma – Dziewiąta”, felietonista w Tygodniku Solidarność. Jak widać z tego zestawienia swoją reprezentację miały zarówno tradycyjne, jak i te społecznościowe, szturmem zdobywające pozycję i znaczenie.

Konkluzje jakie wyłoniły się ze spotkania były złożone, można je jednak sprowadzić do stwierdzenia, że ewolucja mediów bywa zaskakująca. W tym świetle nie sposób do medialnego grobu składać tradycyjnych nadawców czy prasę. Muszą oni jednak zmienić swój sposób działania oraz nauczyć się konkurować nie tylko z innymi rynkowymi gigantami ale także z coraz istotniejszym komponentem rynku jakim mogą i stają się blogerzy, vlogerzy czy niszowe z pozoru portale i redakcje. Sytuacja ta rodzi jednak tyle samo szans co zagrożeń i wyzwań.

Dziękujemy serdecznie naszym gościom za poświęcony czas i ciekawą rozmowę. Mamy nadzieję, że uda nam się spotkać przy kolejnych projektach fundacji!

Pozostałe aktualności

2025-06-16

(DEM- CEiM) Cykl „Edukacja Domowa czyli co warto wiedzieć” #22: Fryderyk Joliot-Curie – naukowiec z misją pokoju


Read more
2025-06-10

Szkolnictwo zawodowe – inwestycja w lepsze jutro


Read more
2025-06-06

(DEM TV) „Porozmawiajmy o popkulturze” po raz czwarty. Tym razem o AI w tłumaczeniu filmów


Read more
2025-06-03

Nieistniejący, ale wpływowi – nowa fala wirtualnych influencerów AI to już codzienność


Read more
logo-footer2

Fundacja Edukacji i Mediów
ul. Szlak 77/222
31-153 Kraków

KRS: 0000869221
NIP: 6762588058
REGON: 387508282

Prezes fundacji - Marta Tenerowicz
marta@tenerowicz.pl

Sekretariat fundacji
sekretariat@edukacjaimedia.pl

Dom Edukacji Medialnej
dem@edukacjaimedia.pl

 

© Fundacja Edukacji i Mediów 2020
Kontakt
    Zarządzaj zgodami plików cookie
    Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Zawsze aktywne
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
    Zobacz preferencje
    {title} {title} {title}