10. odcinek Alfabetu Nowych Mediów poświęcamy literce „I”. I jak Influencer. Szukasz przewodnika po świecie mody, kulinariów czy biznesu? To oni podpowiedzą Ci co jest dla Ciebie dobre. Czy jednak tak jest naprawdę?
Kiedy influencerzy stają się naszymi przewodnikami po świecie nowych mediów to czasem robią to z potrzeby serca ale równie często, a może nawet częściej robią to odpłatnie. Wówczas co do ich autentyczności i szczerości można mieć wątpliwości. Dlatego właśnie wiedzieć jak wygląda od kuchni ich świat. Krótki wstęp do niego przygotował red. Mariusz Bartkowicz w kolejnym.
Zapraszamy do obejrzenia!
Link do odcinka:
https://www.youtube.com/shorts/L1jDiYuC3YM
/ms/
—
Sfinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 PROO1.
—
Dom Edukacji Medialnej (DEM) to projekt, który został sfinansowany ze środków pochodzących z budżetu państwa (Ministerstwo Edukacji i Nauki) w ramach programu pn. „Rozwój potencjału infrastrukturalnego podmiotów wspierających system oświaty i wychowania”. W Domu Edukacji Medialnej odbywają się m.in. spotkania edukacyjne z udziałem młodych ludzi. W ramach funkcjonującego mini-studia nagraniowego są tworzone filmy o charakterze edukacyjnym oraz odbywają się spotkania i wywiady z gośćmi specjalnymi o tematyce edukacyjnej, patriotycznej, historycznej, medialnej i społecznej.