(DEM TV- CEiM) DEM TV: Złap formę! Odc. 4 Trening koszykarski(DEM TV- CEiM) DEM TV: Złap formę! Odc. 4 Trening koszykarski(DEM TV- CEiM) DEM TV: Złap formę! Odc. 4 Trening koszykarski(DEM TV- CEiM) DEM TV: Złap formę! Odc. 4 Trening koszykarski
  • Strona główna
  • Aktualności
  • O nas
  • Zespół
Kontakt
✕
Jakie zawody znikną, jakich nie wybierać? Podpowiadamy
2025-02-04
(DEM TV- CEiM) Sonda (4) Ile na życie wydają studenci?
2025-02-24

(DEM TV- CEiM) DEM TV: Złap formę! Odc. 4 Trening koszykarski

2025-02-13

Połowa lutego. Czas najwyższy zapytać jak tam Wasze, noworoczne postanowienia? 😉 My nie zwalniamy tempa. Dzisiaj, w kolejnym, już 4. odcinku „Złap formę” zachęcamy Was do treningu pięknej dyscypliny sportu jaką jest koszykówka. Jeśli dotąd jeszcze jej nie odkryliście, zachęcamy do wspólnego treningu z Ola Mitrowska i Dawid Golus.

Zapraszamy do obejrzenia a przede wszystkim wspólnych ćwiczeń! Nagranie na naszym kanale DEM TV jest dostępne pod linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=BSgxXGk6wD8

 

/red/
—
Sfinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 PROO1.


—
Dom Edukacji Medialnej (DEM) to projekt, który został sfinansowany ze środków pochodzących z budżetu państwa (Ministerstwo Edukacji i Nauki) w ramach programu pn. „Rozwój potencjału infrastrukturalnego podmiotów wspierających system oświaty i wychowania”. W Domu Edukacji Medialnej odbywają się m.in. spotkania edukacyjne z udziałem młodych ludzi. W ramach funkcjonującego mini-studia nagraniowego są tworzone filmy o charakterze edukacyjnym oraz odbywają się spotkania i wywiady z gośćmi specjalnymi o tematyce edukacyjnej, patriotycznej, historycznej, medialnej i społecznej.

Pozostałe aktualności

2025-07-11

(DEM-CEiM) Fundacja Edukacji i Mediów współorganizatorem Akademii Nowych Mediów!


Read more
2025-07-09

(DEM-CEiM) W „Porozmawiajmy o świecie” rozmawiamy z Marcinem Szemrajem o motywach działań społecznych młodzieży


Read more
2025-07-07

Jak poszło ósmoklasistom? Są już wyniki


Read more
2025-07-04

(DEM TV- CEiM) N jak newsletter czyli 15. odcinek Alfabetu Nowych Mediów i Julia Jankowska


Read more
© Fundacja Edukacji i Mediów 2020
    Kontakt
      Zarządzaj zgodami plików cookie
      Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
      Funkcjonalne Zawsze aktywne
      Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
      Preferencje
      Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
      Statystyka
      Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
      Marketing
      Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
      Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
      Zobacz preferencje
      {title} {title} {title}