(DEM-CEiM) Rozmawiamy o strategii rozwoju fundacji po raz kolejny, tym razem w Warszawie(DEM-CEiM) Rozmawiamy o strategii rozwoju fundacji po raz kolejny, tym razem w Warszawie(DEM-CEiM) Rozmawiamy o strategii rozwoju fundacji po raz kolejny, tym razem w Warszawie(DEM-CEiM) Rozmawiamy o strategii rozwoju fundacji po raz kolejny, tym razem w Warszawie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • O nas
  • Zespół
Kontakt
✕
(DEM-CEiM)- WIEM. Krzysztof Ptak, warsztaty: Rola nauczania języków obcych w procesie edukacji na przykładzie języka angielskiego
2025-05-23
(DEM TV- CEiM) L jak link czyli 13. odcinek Alfabetu Nowych Mediów
2025-05-30

(DEM-CEiM) Rozmawiamy o strategii rozwoju fundacji po raz kolejny, tym razem w Warszawie

2025-05-27

W Warszawie, w siedzibie Domu Edukacji Medialnej, 23 maja odbyło się drugie z trzech zaplanowanych spotkań poświęconych opracowaniu długofalowej strategii rozwoju Fundacji Edukacji i Mediów (FEiM). W spotkaniu wzięli udział współpracownicy Fundacji oraz osoby działąjące w podmiotami współpracujących z FEiM.

Celem warszawskiego spotkania było pogłębienie prac zapoczątkowanych wcześniej oraz kontynuacja spotkania w Krakowie poświęconemu temu samemu tematowi.  Na tym etapie skonkretyzowano już  też najważniejsze założenia nowej strategii. Uczestnicy wspólnie analizowali wstępne wnioski i pomysły, a także dzielili się swoimi doświadczeniami i potrzebami. Atmosfera otwartego dialogu sprzyjała twórczej wymianie i zaangażowaniu – każdy głos miał znaczenie.

– To spotkanie pokazało, że strategia nie powstaje „na papierze”, ale w realnej rozmowie i wspólnym namyśle nad przyszłością Fundacji – mówi Marta Tenerowicz, prezes zarządu FEiM. – Chcemy, aby każdy członek naszej społeczności – od współpracowników po odbiorców działań – mógł mieć swój wkład w ten proces.

Strategia FEiM ma stać się nie tylko dokumentem kierunkowym, ale także praktycznym narzędziem wspierającym codzienną pracę zespołu, rozwój projektów i współpracę z partnerami. Jak podkreślono podczas warszawskiego spotkania, będzie to dokument „żywy” – aktualizowany i dostosowywany do zmieniających się warunków i wyzwań w obszarze edukacji medialnej.

Za merytoryczny kształt strategii odpowiada prof. dr hab. Klaudia Cymanow-Sosin, kierująca zespołem ekspertów pracujących nad dokumentem. Proces ten ma charakter otwarty i partycypacyjny – każdy zainteresowany może włączyć się w jego tworzenie. Zakończenie prac planowane jest na koniec czerwca br.

Fundacja Edukacji i Mediów od lat wspiera rozwój kompetencji medialnych, zwłaszcza wśród młodzieży. Nowa strategia ma pozwolić nie tylko lepiej odpowiedzieć na potrzeby odbiorców, ale również wzmocnić pozycję FEiM jako jednego z kluczowych podmiotów działających w obszarze edukacji medialnej w Polsce.

Kolejne – ostatnie – spotkanie z tego cyklu odbędzie się już niebawem. Będzie ono okazją do podsumowania dotychczasowych ustaleń i finalizacji zapisów strategii.

/kt/

—


Sfinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 PROO1.

Pozostałe aktualności

2025-06-16

(DEM- CEiM) Cykl „Edukacja Domowa czyli co warto wiedzieć” #22: Fryderyk Joliot-Curie – naukowiec z misją pokoju


Read more
2025-06-10

Szkolnictwo zawodowe – inwestycja w lepsze jutro


Read more
2025-06-06

(DEM TV) „Porozmawiajmy o popkulturze” po raz czwarty. Tym razem o AI w tłumaczeniu filmów


Read more
2025-06-03

Nieistniejący, ale wpływowi – nowa fala wirtualnych influencerów AI to już codzienność


Read more
© Fundacja Edukacji i Mediów 2020
    Kontakt
      Zarządzaj zgodami plików cookie
      Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
      Funkcjonalne Zawsze aktywne
      Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
      Preferencje
      Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
      Statystyka
      Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
      Marketing
      Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
      Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
      Zobacz preferencje
      {title} {title} {title}