Rozmowa Marcina Starzonka z dr Krzysztofem Tenerowiczem, współautorem książki pt. „Media przyszłości- wybrane aspekty komunikacyjne, ekonomiczne i edukacyjne”. Publikacja to szerokie spojrzenie na media w dobie współczesności. Napisana została w gronie badaczy, którzy spoglądają na media z perspektyw: komunikacyjnej, zarządczej i ekonomicznej.
W tle każdej z wyżej wymienionych perspektyw znajduje się potrzeba edukacji, szczególnie na tak newralgicznym odcinku jakim są aktualnie media i towarzyszące im procesy. Wychodząc naprzeciw tym trendom Dom Edukacji Medialnej zaangażował się w projekt Stowarzyszenia Absolwentów i Przyjaciół UPJPII w Krakowie czego owocem jest wspomniana powyżej książka pt. „Media przyszłości- wybrane aspekty komunikacyjne, ekonomiczne i edukacyjne”.
/red./
—
Materiał powstał w ramach realizacji zadania „Centrum Edukacji i Mediów– Dom Edukacji Medialnej”. Środki na jego realizację pochodzą z Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 PROO1.
—
Dom Edukacji Medialnej (DEM) to projekt, który został sfinansowany ze środków pochodzących z budżetu państwa (Ministerstwo Edukacji i Nauki) w ramach programu pn. „Rozwój potencjału infrastrukturalnego podmiotów wspierających system oświaty i wychowania”. W Domu Edukacji Medialnej odbywają się m.in. spotkania edukacyjne z udziałem młodych ludzi. W ramach funkcjonującego mini-studia nagraniowego są tworzone filmy o charakterze edukacyjnym oraz odbywają się spotkania i wywiady z gośćmi specjalnymi o tematyce edukacyjnej, patriotycznej, historycznej, medialnej i społecznej.